We wanted to develop our mission further, which is to « enable B2B companies to meet their prospects through a personalised and innovative digital approach ».
Personalisation is about analysing your target audience, understanding their interests and engaging them with content you’re confident they’ll find useful.
Nowadays, that’s what sales is all about: giving your users real value, not charming them with sweet sales talk. True personalisation is essential, yet it takes time to prepare your approach.
Im Zuge der Digitalisierung, bei der traditionelle Vertriebs- und Marketingkanäle wie B2B-Konferenzen, Messen und Networking-Events fast zum Erliegen gekommen sind, setzen immer mehr B2B-Unternehmen auf die digitale Kommunikation.
Gartner‘s Future of Sales 2025 report predicts that by 2025, 80% of B2B sales interactions between suppliers and buyers will occur in digital channels.
Es ist wichtig, die Zukunft des Verkaufs zu antizipieren, um dem Umfeld und den Bedürfnissen unserer zukünftigen Kunden gerecht zu werden.
Um dieses Thema weiter zu erforschen, empfehlen wir folgenden Bericht von McKinsey & Company. Er zeigt, wie führende Vertriebsinnovatoren Daten und Technologien in ihre Unternehmen einbinden, um den Vertrieb neu zu gestalten.